ENGLISH
Odkąd żyje się nam gorzej
zacieśniły mi się relacje z rodziną.
Asystentka zarządu, lat 32, Wrocław
Kim jesteśmy
Przewidujemy przyszłość.
Dostarczamy materiał inspirujący opakowania i reklamy.
Dajemy wskazówki do działań marketingowych.
Skład
Jesteśmy zespołem praktyków, którzy przetestowali użyteczność wypracowanych metod w kilkudziesięciu projektach marketingowych. Mamy długie doświadczenie w inspirowaniu i wspieraniu innowacji.
MARCIN KLAUS     partner
Specjalizuje się w badaniach innowacji i tworzeniu nowych metod jakościowych. Autor pierwszego polskiego badania na grupie
Early Adopters, twórca nowych metod prosumenckich, hottestingowych
i eksploracyjnych. Psycholog społeczny, w badaniach od 18 lat.

KAMILA JANISZEK   partner
Szczególnie zainteresowana badaniami wspierającymi budowę i rozwój strategii marki. Pracowała dla niemal wszystkich sektorów B2C;
prowadziła badania lokalne i międzynarodowe. Przez niemal 5 lat dyrektor działu jakościowego w Ipsos. Psycholog społeczny, w badaniach od 18 lat.

KACPER LATECKI
Badacz nowych zjawisk, przemian kulturowych, trendów - w terenie oraz internecie. Kładzie nacisk na analizę obrazów, designu i doświadczania. Uczy konsumentów obserwować samych siebie. Dostarcza materiału inspiracyjnego. Psycholog społeczny i trener, w badaniach od 6 lat.

MACIEK BONSIGNORI
Specjalista od internetowego desk researchu, opiekun procesów autoetnograficznych i analityk. Prawie najmądrzejszy z nas, bo prawie wygrał teleturniej "Jeden z dziesięciu". Niezbędny przy projektach z konsumentami wielkomiejskimi.

MICHAŁ LIS
Specjalizuje się w tematyce social media. Znawca komercji i kultury masowej. Świeżo upieczony badacz z naturalna wiedzą o pokoleniu dwudziestoparolatków.

ANNA BLAUTH
Projektantka wnętrz i biżuterii. Kiedyś współprowadziła program o transformacji wnętrz mieszkalnych. Ma doświadczenie jako stylista sesji wnętrzarskich dla pism ze średniej i wyższej półki.

AGNIESZKA MAZUR
Projektantka przemysłowa freelancer, ma dobre oko do niuansów i potrafi trafnie je ubrać w słowa. Ma doświadczenie we współpracy z badaniami strategicznymi, członkini dwóch zespołów nagrodzonych RedDot Design.

NASZE ZAPLECZE
• Realizacja badań na terenie całej Polski, dzięki współpracy
ze sprawdzonymi rekruterami oraz koordynatorami pracy terenowej.
• Stały kontakt z siecią fokusowni i warsztatowni w małych
i dużych miastach.
• Współpraca z profesjonalnymi butikami badań ilościowych,
które realizują zaawansowane projekty uzupełniające.
więcej
Doświadczenie
Pracujemy dla sektora FMCG, finansowego, telekomunikacyjnego, farmaceutycznego, turystycznego oraz pozarządowego. Realizujemy projekty dla agencji strategicznych i designerskich.
GRUPA ŻYWIEC
GLAXOSMITHKLINE
BAKALLAND
NESTLE
KRUSZWICA
ŁOMŻA
BANK POLSKI
COLGATE PALMOLIVE
WEDEL
UNILEVER
UNIMIL
RAIFFESEN BANK
EUROP ASSISTANCE
ROSSMANN
TCHIBO
RAINBOW TOURS
więcej
Jestem wrogiem stereotypów, ale idę za tłumem;
idę na siłownię, bo inni idą...
Specjalista ds. ubezpieczeń, lat 29, Szczecin
fast-money-credit.com.ua/ Co to znaczy dla Twojej marki? supercash.com.ua
Co robimy
Dostosowaliśmy badania fokusowe do prosumentów, wypracowaliśmy autorskie metody etnografii, rozwijamy innowacyjne podejścia.
To nie jest czas respondentów,
tylko obserwacji i rozmowy z ludźmi,
którzy stają się współautorami badań. Angażujemy zatem konsumentów
w obserwację własnych zwyczajów
oraz w relacjonowanie zwyczajów znajomych i rodziny.
Filozofia współpracy
Stawiamy na elastyczność we współpracy: dopasowujemy metodologię
do celów i budżetu, na bieżąco modyfikujemy scenariusze badawcze.
Zapraszamy do udziału w badaniach terenowych. Ważne jest dla nas,
aby nasi klienci czuli się zainspirowani i pewni efektu.

Metody & Narzędzia badawcze
Stosujemy hybrydowe metodologie, łączymy doświadczenia etnografii, warsztatów, klasycznych fokusów i narzędzi internetowych. Czerpiemy praktyczną wiedzę z dziedzin, na których się znamy: psychoanalizy, pogłębionych metafor, storytellingu, archetypów i person.
RLC® (Real Life Connection)
Konsumenci pod opieką badacza są etnografami swoich zwyczajów
i relacjonuje je na bieżąco on-line. Służy ona odtworzeniu realnych wizerunków marek oraz testowaniu idei pozycjonujących czy komunikacyjnych.

DUCHY
Głęboka etnografia polegająca na spędzeniu kilku dni w środowisku badanych, która daje możliwość pełnego rozpoznania zwyczajów
i życia grupy docelowej.

HOT TESTING
Metoda korzystająca z grup dyskusyjnych. Umożliwia przetestowanie większej liczby od 5 do 20 pomysłów na produkty lub komunikaty. Efektem jest wybór 2-3 najlepszych opcji.

GRUPY KONFLIKTOWE
Konfrontacja heavy userów dwu lub trzech marek lub kategorii produktowych. Daje wgląd w słabe i mocne strony, pozwala odkryć najbardziej istotne cechy każdej z nich.

FGI+
Klasyczne metody dyskusyjne, dostosowane do dzisiejszych konsumentów. Stawiamy na aktywną współpracę z konsumentami jeszcze przed rozpoczęciem spotkania.
więcej
Obserwacja trendów
Nieustannie śledzimy nowe zjawiska w technologii, mediach
i społeczeństwie.
Tłumaczymy zmiany społeczne na zmiany w konsumpcji
od wielu lat. Efektem są nasze raporty o trendach, które dają nam szerszą perspektywę na wyniki badań. Wybrane wnioski włączamy do analizy prowadzonych dla Was badań.
„Zmiany w Wartościach i Stylu Życia” 2009/2012/2014
„Męskość”
„Konsument po kryzysie”
„Kobiece przyjemności”
więcej
Na koniec imprezy ważna jest dziewczyna,
a nie muzyka, przy której tańczyliście.
Student, lat 23, Olsztyn
Co to znaczy dla Twojej marki?
Kontakt
insightshot@insightshot.pl
+48 507 026 754
+48 790 884 070

Insight Shot Sp. z o.o.
ul. Ursynowska 20/4
02-605 Warszawa, Polska
NIP 5213720198